Vrácení zboží

 

Nesedí vám velikost? Není zboží podle vašeho očekávání? 

ZBOŽÍ NÁM MŮŽETE VRÁTIT V ZÁKONNÉ 14 DENNÍ LHŮTĚ.



DŮLEŽITÉ

Předtím, než nám odešlete zboží zpět, prosíme kontaktujte nás na e-mail: info.upthelimit@gmail.com , nebo přes náš kontaktní formulář.


Pošlete nám informace o reklamaci v tomto formátu:

Jméno:
Příjmení:
Číslo objednávky:
e-mail:
Důvod vrácení zboží:
Číslo účtu (Pouze v případě vrácení peněz):
Způsob vrácení zboží (Osobně/Zásilkovna/Česká pošta):

 

 

POSTUP PRO VRÁCENÍ



Zásilkovna

  1. Nepoužité zboží vložte do původní krabice/obalu spolu s fakturou.
  2. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. Prosím nepřelepujte originální krabici.
  3. Odešlete balíček na výdejní místo: https://wwwzasilkovna.cz/pobocky/praha-8-karlin-vitkova 4
  4. Pokud zvolíte Zásilkovna domů, použijte adresu UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8

     

    DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

    • Zboží neposílat na dobírku.
    • Zboží musí být řádně zabaleno.
    • Zboží nesmí míz známky nošení, či několika násobného zkoušení.
    • Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale trvá mnohem rychleji.

      

Česká pošta

  1. Nepoužité zboží vložte do původní krabice/obalu spolu s fakturou.
  2. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. Prosím nepřelepujte originální krabici.
  3. Balíček zaneste na pobočku České pošty a odešlete na adresu: UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8

     

    DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

    • Zboží neposílat na dobírku.
    • Zboží musí být řádně zabaleno.
    • Zboží nesmí míz známky nošení, či několika násobného zkoušení.
    • Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale trvá mnohem rychleji.

     

      

Vrácení na pobočce

Vaší objednávku nám můžete také vrátit osobně na adrese: 

UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8 - Karlín

 

 


PODMÍNKY VRÁCENÍ

Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.

  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
  • Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

 

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budeš moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení