Vrácení zboží

Nesedí vám velikost? Není zboží podle vašeho očekávání? 

ZBOŽÍ NÁM MŮŽETE VRÁTIT V ZÁKONNÉ 14 DENNÍ LHŮTĚ.



DŮLEŽITÉ

Předtím, než nám odešlete zboží zpět, prosíme kontaktujte nás na e-mail: info.upthelimit@gmail.com , nebo přes náš kontaktní formulář.


Pošlete nám informace o reklamaci v tomto formátu:

Jméno:
Příjmení:
Číslo objednávky:
e-mail:
Důvod vrácení zboží:
Číslo účtu (Pouze v případě vrácení peněz):
Způsob vrácení zboží (Osobně/Zásilkovna/Česká pošta):


UPOZORNĚNÍ!!

Spodní prádlo, vložky a creases shields nelze z hygienických důvodů reklamovat.  

 

POSTUP PRO VRÁCENÍ



Zásilkovna

  1. Nepoužité zboží vložte do původní krabice/obalu spolu s fakturou.
  2. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. Prosím nepřelepujte originální krabici.
  3. Odešlete balíček na výdejní místo: https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-8-karlin-sokolovska-up-the-limit
  4. Pokud zvolíte Zásilkovna domů, použijte adresu UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8

     

    DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

    • Zboží neposílat na dobírku.
    • Zboží musí být řádně zabaleno.
    • Zboží nesmí míz známky nošení, či několika násobného zkoušení.
    • Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale trvá mnohem rychleji.

      

Česká pošta

  1. Nepoužité zboží vložte do původní krabice/obalu spolu s fakturou.
  2. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. Prosím nepřelepujte originální krabici.
  3. Balíček zaneste na pobočku České pošty a odešlete na adresu: UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8

     

    DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

    • Zboží neposílat na dobírku.
    • Zboží musí být řádně zabaleno.
    • Zboží nesmí míz známky nošení, či několika násobného zkoušení.
    • Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale trvá mnohem rychleji.

     

      

Vrácení na pobočce

Vaší objednávku nám můžete také vrátit osobně na adrese: 

UP THE LIMIT, Sokolovská 107/44, 186 00 Praha 8 - Karlín

 

 


PODMÍNKY VRÁCENÍ

Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.

  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
  • Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

 

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budeš moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.

 
 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.